11.6.15

Pokretanje uspešnog biznisa

Želim da otvorim kafić. Znam da mi je potrebno milion stvari, ali da li svaku stvar do najsitnijih detalja da sam uradim? Da li da budem i dizajner web sajta i hostesa? Da li da sam vodim knjige? Da li da konobarišem? Da li da sam menjam vodokotliće u wc-u? Realno gledano, možda bih mogao sve to i da radim.

Ali, mogu li biti bolji konobar od konobara sa 3 godine iskustva? Mogu li biti bolji promoter (ovakav sa pivskim stomakom) od zgodnih devojaka na rolerima? Hoću li odraditi dobar dizajn web sajta bolje od profesionalnog dizajnera? Sigurno ne.

Dakle, izvesno je da ukoliko bih otvorio kafić u kome bih svaku sitnicu sam radio, od biznisa ne bi bilo ništa. Sve bi delovalo neprofesionalno.

Šta je rešenje?
Da izabrem dobru lokaciju, da zaposlim najboljeg konobara, da angažujem profesionalca za dekoraciju, da angažujem prefesionalca da napravi dobru reklamu,...

Verujem da je za vođenje uspešnog biznisa, pa i kafića u ovom slučaju, jako bitno da se vlasnik spusti na zemlju, da ne umisli da je popio svu pamet ovog sveta i da angažuje profesionalce. U suprotnom će se vođenje uspešnog biznisa pretvoriti u preživljavanje!

Nema komentara:

Objavi komentar